Notifications
Clear all

Specielt til Thx_4 Food

Yamabushi
(@yamabushi-2)
Reputable Member

Hvad er din region? (Nordamerika, Europa osv.): Europa: Hvorfor føler du, at du er egnet til politirollen?: Jeg tror, ​​jeg ville være egnet til politirollen, da jeg har været politibetjent i 3 måneder og kender reglerne og murene meget godt, hvis jeg kan sige endda måske perfekt, jeg ved, hvordan jeg skal agere i gidselsituationer røverier og enhver form for ulovlig ting, jeg kan handle hurtigt og kommandere andre, hvis det er nødvendigt for lad os sige positioner og bagholdsangreb for en kriminel lad os sige, at jeg er ret god til pvp og im meget aktiv (1-4 timer eller mere om dagen) Jeg hjælper en masse nye mennesker og kan besvare alle spørgsmål 1 af de største grunde til, at jeg slutter mig til pd er, at jeg ikke kan se en masse pd (i hvert fald i min tidszone), der er tændt for at hjælpe jeg se en masse mennesker blive bestjålet og en masse bærfarme i lejligheder, der let kan ses, hvis du har tid til at se sandt ud i vinduet, jeg ved, at pd ikke har så mange gode pvpers (i hvert fald fra det, jeg har set) eller folk, der kan tænke hurtigt i situationer og politifolk, der ikke er sikre, f.eks f de gør det rigtige i en bestemt situation, og de bliver hurtigt dræbt, da ingen er der for at fortælle dem, hvad de skal gøre i den situation eller hjælpe dem. det er derfor, jeg gerne vil deltage i pd (:: Hvor længe har du spillet på LifeRP-serveren? (omtrent): 2 år https://steamcommunity.com/id/YAMABUSHIII/

ekstra bemærkning: har været DEA/SWAT Behøver ikke at blive trænet

Quote
Topic starter Posted : 28/09/2022 6:46 pm
Jaxzy
(@jaxzy)
Estimable Member

amazing grammar "A" for effort 

ReplyQuote
Posted : 28/09/2022 9:17 pm
Helpimbad
(@helpimbad)

Denied

Your blacklisted it doesn’t matter how many applications you make or wether you put it in danish or any language or who you address it to your blacklisted so it won’t get Accepted get unblacklisted then apply.

 

Du er sortlistet, det er ligegyldigt hvor mange ansøgninger du laver. Om du lægger det op på dansk eller på et andet sprog, eller hvem du adresserer det til. Du er sortlistet, så det bliver ikke accepteret.

ReplyQuote
Posted : 28/09/2022 9:29 pm
Yamabushi
(@yamabushi-2)
Reputable Member

@helpimbad mh mh mh mh ok ok ok sounds promising uhh what if i make it in french? 

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 29/09/2022 2:37 pm
BoneTheWolf
(@bonethewolf)
Eminent Member

Lmfao, I would love to see it in french 

ReplyQuote
Posted : 30/09/2022 3:34 pm
Share: